۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
مدیرعامل شرکت گاز از گازدار شدن 410روستا از برکات سفر مقام معظم رهبری خبر داد
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی410روستا ی استان از برکت سفر مقام معظم رهبری ( مدظله) گاز دار شد
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از گازدار شدن 410روستای استان از برکات سفر مقام معظم رهبری به استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، سیدمحمود هاشمی با اشاره به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و گام های ارزشمندی که در سال 91 برای توسعه و پیشرفت استان برداشته شده، گفت: در سفر مقام معظم رهبری در سال 91 به خراسان شمالی با تخصیص 295میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران، چند مصوبه و پروژه در حوزه گازرسانی تصویب شد که با تلاش مجموعه شرکت گاز استان ضریب پوشش گاز مناطق روستایی از 48 درصد در سال 91 به 99.8 درصد در پایان نیمه اول سال جاری افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از گازدار شدن 410روستای استان از برکات سفر مقام معظم رهبری به استان خبر داد.
 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، سیدمحمود هاشمی با اشاره به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و گام های ارزشمندی که در سال 91 برای توسعه و پیشرفت استان برداشته شده، گفت: در سفر مقام معظم رهبری در سال 91 به خراسان شمالی با تخصیص 295میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران، چند مصوبه و پروژه در حوزه گازرسانی تصویب شد که با تلاش مجموعه شرکت گاز استان ضریب پوشش گاز مناطق روستایی از 48 درصد در سال 91 به 99.8 درصد در پایان نیمه اول سال جاری افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی اظهار کرد: در سفر با برکت مقام معظم رهبری 4 مصوبه در بخش گازرسانی به تصویب رسد. 3 مصوبه زیر ساختی شامل: احداث خط انتقال گاز صفی آباد- بام، احداث خط انتقال گاز راز- غلامان و تقویت شبکه گاز استان، به صورت 100 درصد با اعتبار 27.6 میلیارد تومان اجرا شد که موجب تداوم و پایداری شبکه گاز و همچنین فراهم شدن امکان گازرسانی به 17 هزار و 181 خانوار روستایی شده است. هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مصوبه آخر با عنوان گازرسانی به 410 روستا با اعتبار 26.6 میلیارد تومان طی سال‌های گذشته بطور کامل اجرا شده و مردم استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که موجب توسعه رفاه در روستاها و کاهش آمار مهاجرت روستاییان به شهر شده است.
 
تاریخ:
1402/07/19
تعداد بازدید:
447
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal